Największa baza planów treningowych na siłownie
| < Październik 2014 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

poniedziałek, 15 września 2014

Ćwiczenia indywidualne

- w podporze leżąc przodem na krzesełkach ugięcia ramion w szerokim rozstawieniu (pompki).
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion w szerokim rozstawieniu rąk
- w podporze leżąc przodem z nogami powyżej poziomu ugięcia ramion w szerokim rozstawieniu rąk
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion w wąskim rozstawieniu rąk
- w podporze leząc przodem z nogami opartymi powyżej poziomu ugięcia ramion w wąskim rozstawieniu rąk
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion w rękami zwróconymi do środka, do siebie palcami.
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion w łokciami przylegającymi do tułowia
- w podporze leżąc przodem (jedna ręka oparta przed głową, druga na wysokości bioder) ugięcia ramion ze zmianą ustawienia rąk w wyskoku.
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion wspartych na opuszkach palców
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion wspartych na kostkach palca wskazującego i środkowego
- w podporze leżąc przodem ugięcia ramion wspartych na nadgarstkach (część grzbietowa ręki wsparta o podłoże).
- w podporze leżąc przodem szeroki rozstaw ramion) naprzemianstronne ugięcia ramion z przenoszeniem ciężaru z ręki na rękę.
- w podporze leżąc przodem z rękami opartymi przed głową unoszenie i obniżanie miednicy
- w podporze leżąc przodem wyprosty i ugięcia ramion poprzez krążenia w przód i w tył
- w podporze leżąc przodem dynamiczne ugięcia ramion z oderwaniem od podłoża rąk i nóg i klaśnięciem w dłonie
- w podporze leżąc przodem dynamiczne ugięcia ramion z oderwaniem rak od podłoża i klaśnięciem w dłonie za plecami
- w podporze tyłem na krzesełku ugięcia ramion
- w podporze na krzesełkach ugięci ramion (pod nogi i ramiona)
- w podporze jednorącz tyłem na krzesełku ugięcia ramion



Ćwiczenia z współpartnerem

- jedynka w podporze przodem przytrzymywana za nogi przez dwójkę ugina i prostuje ramiona
- jedynka w podporze tyłem przytrzymywana za nogi przed dwójkę ugina i prostuje ramiona
- jedynka siedząc do dwójki tyłem zgina i prostuje ramiona z oporowaniem przez partnera (tzw. Wyciskanie francuskie)
- jedynka w opadzie tułowia prostuje ramię z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka podtrzymywana za nogi przez dwójkę przechodzi z podporu tyłem do podporu przodem (na przemian w jedna i w druga stronę)
- jedynka w wąskim podporze przodem, podtrzymywana przez leżącą dwójkę (ręce wyprostowane w stawach łokciowych), zgina i prostuje ramiona.
- jedynka w szerokim podporze przodem, podtrzymywana przez leżącą dwójkę (ramiona oparte o podłoże zgięte w stawach łokciowych), zgina i prostuje ramiona.
- ćwiczący w szerokim podporze przodem równocześnie zginają i prostują ramiona.
- ćwiczący w podporze przodem (pozycja „69”) podtrzymując się za kostki równocześnie lub naprzemiennie zginają i prostują ramiona
- jedynka w siadzie rozkrocznym, podtrzymując za nogi dwójkę, prostuje i zgina ramiona
- jedynka w siadzie rozkrocznym podtrzymuje za nogi dwójkę, która wraz z jedynką zgina i prostuje ramiona
- dwójka w podporze leżąc przodem z nogami opartymi o barki jedynki zgina i prostuje ramiona
- jedynka w podporze tyłem na kolanach leżącej dwójki zgina i prostuje ramiona
- jedynka w podporze tyłem na barkach siedzącej dwójki zgina i prostuje ramiona
- jedynka w siadzie klęcznym podtrzymując nachwytem opadającą dwójkę, prostuje i zgina ramiona
- jedynka w podporze przodem na barkach siedzącej dwójki zgina i prostuje ramiona
- jedynka w leżeniu tyłem unosi przedramiona z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka w leżeniu tyłem unosi ramiona bokiem do pionu z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka unosi ramiona przodem do poziomu z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka w siadzie (oparta plecami o nogę dwójki) unosi ramiona z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka unosi za splecione ręce siedząca dwójkę
- jedynka unosi za splecione ręce siedzącą płasko dwójkę
- jedynka trzymając za nadgarstki podskakującą dwójkę próbuje wypchnąć ja jak najwyżej do uzyskania pełnego wyprostu ramion w łokciach
- ćwiczący stojąc do siebie plecami próbują łączyć ramiona z oporowaniem przez partnera
- jedynka unosi ramiona bokiem do poziomu z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka próbuje utrzymać proste ramiona nad głową skierowane częścią grzbietową rąk do środka z oporowaniem przez dwójkę opuszczającą bokiem ręce jedynki
- jedynka w siadzie oparta o nogę dwójki unosi ramiona bokiem do pełnego wyprostu z oporowaniem przez partnera
- jedynka unosi zgięte ramiona w łokciach bokiem do poziomu z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka w opadzie tułowia unosi ramiona bokiem do poziomu z oporowaniem przez dwójkę
- jedynka w opadzie tułowia unosi zgięte ramię w łokciu bokiem do poziomu, z oporowaniem przez dwójkę

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 108